Světelná terapie -(PDT - Photodynamic therapy)

Jedná se o zcela bezbolestnou,  jednoduchou,  neinvazivní  metodu, která vás  nevyřadí  ani z pracovního procesu ani ze společenských aktivit.

Indikace:

Červené  světlo (630 nm):  fotoomlazení ,  rejuvenace a posílení kolagenových vláken, uvolnění bolestivosti, zklidňující léčba po laserových zákrocích ,hojení ran, léčba zánětů

Modré světlo (470 nm): léčba akné a bakteriálních onemocnění, v kombinaci uvolnění depresí.

Zelené světlo (525 nm): zesvětlení pigmentových skvrn, podpora růstu vlasů.

Žluté světlo (580 nm): rejuvenace pleti, zlepšení mikrocirkulace a vaskulárních problémů.

Světelná terapie (PDT - Photodynamic therapy) patří mezi nejstarší léčebné metody lidstva datující se již do starověkého Egypta. Léčba světlem byla omezena na pouhé působení termoefektu  světla či na ozařování infračervenými paprsky, skutečné efekty a výsledky se objevily až s jeho polarizací a využitím světel o přesně daných vlnových
délkách. Nejmodernější LED světla využívají speciální diody s vysokou  svítivostí a vyšším průměrem pro maximální vyzařovaný výkon na ošetřovanou  plochu a pro jedinečnou míru polarizace. Kombinace červeného, modrého, žlutého  a zeleného světla představuje nejširší spektrum využití a možných indikací

Aplikace

obličej, krk, ruce, hrudník, břicho, záda  lokální aplikace

Princip

Při ošetřením polarizovaného světla na tkáň, se část světla odrazí a zbytek pronikne do tkáně, kde dochází k jeho rozptylu a absorpci. Absorbovaná světelná energie dodává aktivační energii pro chemické reakce (převážně v buněčných procesech), jejichž důsledkem je odpověď organismu. Specificky pak působí na buněčné membrány, posiluje buněčnýmetabolismus (látkovou výměnu) a významně tak urychluje regenerační schopnostia hojivé procesy. Snižuje vnímání bolesti a potlačuje zánětlivé pochody v tkáních. Dalším efektem je utlumení tvorby látek provázejících chorobné stavy a v neposlední řadě i přímé působení světla na kůži.

Kontraindikace

těhotenství, epilepsie

Cena :

1 ošetření     200 Kč

10 ošetření   1800 Kč

Doporučujeme   2-3 ošetření týdně v průběhu  1 měsíce

MUDr. Helena Jančová Dermatologická ordinace

Poliklinika profesora Řeháka - 3. patro
Stroupežnického 18
150 00 Praha 5

Tel.: objednání do kožní ordinace 774 481 504
Tel.: pro objednání Botox -(606 481 505 )